Reklamacje

Podstaw do reklamacji nie dają:

  • naturalne zużycie towaru
  • uszkodzenia mechaniczne
  • niewłaściwe dopasowanie
  • samodzielne wykonywanie napraw
  • użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem
  • nieprzestrzeganie instrukcji prania
  • niedopasowanie temperatury prasowania
  • brak lub niewłaściwa konserwacja
  • czynniki zewnętrzne - np. deformacje i rozklejenia powstałe podczas suszenia obuwia przy grzejnikach
  • różnice w kolorze/strukturze skóry, wynikające z jej naturalnych właściwości

Jeżeli jest się pewnym, że towar nadaje się do reklamacji należy pobrać Formularz, wypełnij go i umieść w kartonie wraz z reklamowanym towarem.

 

Jak reklamować?

1. Pobierz Formularz Reklamacji Towaru

2. Wypełnij formularz uwzględniając poniższe informacje:

  1. powód reklamacji
  2. data zauważenia uszkodzenia
  3. numer konta bankowego
  4. żądanie reklamacyjne

3. Reklamację zgłoś na adres mailowy biuro@oggyshop.pl , tytule maila prosimy podać numer zamówienia z którego reklamowany produkt pochodzi

Zgłoszenie powinno zawierać

  • zdjęcie przedstawiające produkt w całości
  • zdjęcie samego uszkodzenia
  • wypełniony formularz reklamacyjny ( w przypadku braku możliwości wypełnienia formularza prosimy o zawarcie niezbędnych informacji w treści maila)

4. Twoje zgłoszenie online zostanie rozpatrzone w naszym Centrum Reklamacji. O decyzji poinformujemy mailowo

5. W ciągu 14 dni na podany adres e-mail wyślemy informację dot. sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji

 

Rozpatrzenie reklamacji

1. Jeżeli Twoja reklamacja uzyska status “uznana”, proponujemy Ci: wymianę towaru lub zwrot środków

2. Jeżeli Twoja reklamacja uzyska status “częściowo uznana”, proponujemy Ci obniżenie ceny produktu

3. W wypadku, gdy uznamy, że Twoja reklamacja jest niezasadna lub nie będziemy mogli spełnić Twoich oczekiwań, uznamy reklamację za “oddaloną”. Na tej podstawie zwrócimy Ci towar