Podstaw do reklamacji nie dają:
Jeżeli jest się pewnym, że towar nadaje się do reklamacji należy pobrać Formularz, wypełnij go i umieść w kartonie wraz z reklamowanym towarem.
Jak reklamować?
1. Pobierz Formularz Reklamacji Towaru
2. Wypełnij formularz uwzględniając poniższe informacje:
3. Reklamację zgłoś na adres mailowy biuro@oggyshop.pl , tytule maila prosimy podać numer zamówienia z którego reklamowany produkt pochodzi
Zgłoszenie powinno zawierać
4. Twoje zgłoszenie online zostanie rozpatrzone w naszym Centrum Reklamacji. O decyzji poinformujemy mailowo
5. W ciągu 14 dni na podany adres e-mail wyślemy informację dot. sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji
Rozpatrzenie reklamacji
1. Jeżeli Twoja reklamacja uzyska status “uznana”, proponujemy Ci: wymianę towaru lub zwrot środków
2. Jeżeli Twoja reklamacja uzyska status “częściowo uznana”, proponujemy Ci obniżenie ceny produktu
3. W wypadku, gdy uznamy, że Twoja reklamacja jest niezasadna lub nie będziemy mogli spełnić Twoich oczekiwań, uznamy reklamację za “oddaloną”. Na tej podstawie zwrócimy Ci towar